מגזין חדשות, מאמרים וטיפים שווים במיוחד

שירות מצברים: מה הוא כולל בתוכו?

תוכן עניינים

מצבר הוא סוג של סוללה חשמלית נטענת הנמצאת בכל הרכבים הקיימים כיום בשוק, הסוללה מאפשרת את הפעלת המנוע בעזרת תגובה כימית המתרחשת באופן תדיר. נתקעתם עם הרכב? אתם לא מצליחים להניע אותו? קרוב לוודאי שהבעיה שלכם היא במצבר. הגורם הראשון לכך שהרכב לא מניע הוא תקלה במצבר.

הפעולות הבאות הן הפעולות השכיחות ביותר הגורמות לתקלות במצבר:

  • השארת אורות דולקים.
  • השארת רדיו דולק.
  • מצבר ישן שמתקשה להתמודד עם הנעת הרכב.
  • הימנעות מהנעת הרכב לאורך תקופה ממושכת.

שירות החלפת מצבים יכול לסייע לכם במקרים כאלה. שירות החלפת מצברים עד הבית או עד המקום בו נתקעתם עם הרכב יגיע עד המקום בו אתם נמצאים, לשירות החלפת מצבים יהיה מגוון ענק של מצברים איכותיים שיוכלו להתאים לכל סוג רכב. כמו כן, השירות כולל את החלפת המצבר ע"י איש מקצוע מוסמך שיבצע את הפעולה במהירות וביעילות.

לחילופין, תוכלו להגיע בעצמכם ולרכוש את המצבר ברשתות השונות, אך תיאלצו לבזבז הרבה זמן, לבצע נסיעה ברכב חלופי לרשת רכישת המצבר והתקנתו באופן עצמאי ברכב. האופציה הנ"ל פחות אידיאלית למי שנתקע בצד הדרך שכן במקרה זה הוא גם עשוי לשלם עלויות גרירה של הרכב. כמו כן, ההבדל בין המחירים אינו תהומי כך שהחיסכון בזמן ובפרוצדורה משתלם עבור רבים.

דגשים לבחירת שירות להחלפת מצברים:

ריכזנו עבורכם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים בשירות להחלפת מצברים:

  1. בחרו בספק שעובד עם מגוון רחב של מצברים שיכולים להתאים לכל רכב.
  2. בחרו בספק שייתן לכם אחריות על ההתקנה ועל המצבר.
  3. אם אתם רוצים שהמצבר יחזיק מעמד לאורך זמן ותוכלו לנהוג ברכב עם אפס דאגות, חשוב שתימנעו ממצברים יד שניה. אמנם ישנם מצברי יד שניה איכותיים שיחזיקו לאורך זמן, אבל עצם העובדה שהיו בשימוש מעידה מעצמה על כך שחיי המדף שלהם יהיו קצרים יותר ומשכך כדאי להשקיע מעט יותר בעבור מצבר חדש.
  4. ככל שאתם בוחרים בשירות שמגיע עד אליכם, בחרו בספק שעובד גם בשעות פחות נוחות ביממה ויכול להגיע לכל מקום בארץ. ייתרון הוא ספק שמעבר להחלפת המצבר יוכל לומר לכם אם יש בעיות נוספות ואף לתקן אותן במקום כגון; החלפת גלגל, הוספת מים וכיוצא באלה.

טיפים לתחזוקה של המצבר:

כדי למנוע הזדקקות לשירותי החלפת מצבר, עקבו אחרי ההוראות הבאות;

ראשית, נציין שאין אינדיקציה ברורה לעיתוי בו המצבר עתיד להיגמר או שתקרה בו תקלה, אך ישנם מספר צעדים בהם אתם יכולים לנקוט על מנת לתחזק את המצבר; בדקו שמבחינה חיצונית אין שום סימני תקלה על קופסת המצבר, בדקו את מתח הטעינה של המצבר ואת מפלס המים הנמצאים במצבר. ככל שחסרים מים יש להוסיף, אך זכרו יש להשתמש רק במים מזוקקים!

 

מאמרים נוספים שעשוים לענייך אותך
איך מטפלים בפסולת תעשייתית?

פסולת תעשייתית היא מונח המתייחס לחומרים ולחומרים הרעילים שנוצרים בתהליך הייצור של מוצר. פסולת זו מסוכנת בדרך כלל לסביבה, לבריאות האדם ולאזורים הסובבים אותה. טיפול