מגזין חדשות, מאמרים וטיפים שווים במיוחד

איך קונים באינטרנט ושומרים על פרטיות?

תוכן עניינים

כרטיס טעון הוא שירות שעוזר לאנשים לקנות באינטרנט ולשמור על הפרטיות שלהם.

כרטיס טעון הוא שירות שעוזר לאנשים לקנות באינטרנט ולשמור על הפרטיות שלהם. השירות מציע כרטיס תשלום מראש שישמש כאמצעי תשלום לכל רכישה באינטרנט. ניתן לטעון את הכרטיס בכל סכום כסף וניתן להשתמש בו בכל מקום בעולם.

לכרטיס אין מידע אישי מצורף כך שאין דאגות לגבי פרצות אבטחה או גניבת נתונים. כרטיס טעון מספק גם אפשרות לחסום את השימוש בכרטיס מחוץ למדינה, מה שמועיל למי שנוסע לחו"ל לעתים קרובות.

הכרטיס שנטען הוא הדרך הנפוצה והפשוטה ביותר לקנות דברים באינטרנט. זה מהיר, קל ומאובטח. רק ודא שיש לך את מספר האבטחה של הכרטיס שלך בהישג יד.

הצעד הראשון הוא טעינת כרטיס בחשבון שלך. זה חשוב כי זה יוודא שאתה יכול לקנות באינטרנט מבלי להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך בכל פעם.

אם יש לך חשבון PayPal, זו תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך מכיוון שהיא טוענת אוטומטית את הכסף על חשבונך ומאפשרת לך לבצע קניות מבלי שתצטרך לעבור תהליך אימות כלשהו.

כמה אפשרויות אחרות כוללות טעינת כרטיס אשראי או כרטיסי מתנה בתשלום מראש. אבל אלה עשויים להגביל את כמות הכסף שאתה יכול להוציא על קניות, מה שאולי לא יהיה אידיאלי עבור אנשים מסוימים.

מה זה כרטיס נטען?

למי שמודאג מאבטחת כרטיס האשראי שלו, יש דרך לקנות באינטרנט ולשמור על פרטיות. זאת על ידי טעינת כרטיס האשראי שלך על כרטיס חיוב משולם מראש.

כרטיס מסוג זה לא יכלול את שמך ורק את הכסף שאתה מעמיס עליו. זה מגיע גם עם מספר PIN שתזדקק לו כדי להשתמש בכרטיס לרכישות. כרטיסי חיוב משולמים מראש משמשים בדרך כלל אנשים שאין להם גישה לחשבונות עו"ש או חשבונות חיסכון, וניתן לרכוש אותם ברוב הבנקים, החנויות הקמעונאיות ורשתות חנויות הנוחות.

מאמרים נוספים שעשוים לענייך אותך
שירות מצברים: מה הוא כולל בתוכו?

מצבר הוא סוג של סוללה חשמלית נטענת הנמצאת בכל הרכבים הקיימים כיום בשוק, הסוללה מאפשרת את הפעלת המנוע בעזרת תגובה כימית המתרחשת באופן תדיר. נתקעתם

איך מטפלים בפסולת תעשייתית?

פסולת תעשייתית היא מונח המתייחס לחומרים ולחומרים הרעילים שנוצרים בתהליך הייצור של מוצר. פסולת זו מסוכנת בדרך כלל לסביבה, לבריאות האדם ולאזורים הסובבים אותה. טיפול